fredag 30 maj 2014

Malmö Garden Show 2014

När jag fotograferar utomhus med mobilkameran har jag ett problem: jag ser absolut ingenting i displayen, utan plåtar på i riktning mot objektet. Därav de omöjliga bilderna... Ursäkta!

Nu till ämnet: det jag blivit mest inspirerad av... Det är helt klart de barnsliga sakerna som till exempel pallkragar med tomatplanteträd och bondgårdar i sanden eller djungel med vilda djur, samt sandlådan på balkongen där det också fanns en wigwamkoja för mysiga lässtunder o.s.v. Så hur trött jag än var när jag kom hem med familjen så började jag skapa en liten djungelträdgård till M. Imorgon ska jag på loppis och då kanske jag hittar lite vilda djur till den. Bild kommer när den är klar.
Här är några kassa bilder från MGS: Först är det ett jordgubbstorn som jag vill att mannen ska bygga till nästa säsong *harkel*. Det står i Trädgårdskampen-Tonys visningsträdgård. Och sen har vi två av de pallkragar som inspirerade mig mest.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar