måndag 4 januari 2016

Bloggtorka

Nu vill jag ha slut på bloggtorkan. Egentligen är det nog den hektiska decembermånaden som är anledningen till att jag kommit av mig i bloggandet. Det har i alla fall inte varit brist på ämnen att blogga. Och det är väl egentligen helt okej att prioritera bort bloggandet när dagens alla måsten är prio 1 från morgon till kväll. Jul- och nyårshelgen med tvååringens födelsedag i Uppsala bjöd på datorfrånvaro utan abstinens. Istället blev två 1000-bitarspussel lagda.

Nu är vi åter hemma och ska så småningom anpassa oss till en vardag igen. Nu ska bloggandet in i livet igen. Min kanal ut i etern. Min digitala existens.

Hemma har ödlorna så klart fått en egen julkrubba i sitt terrarium. Ödlorna fick barnen efter ett blodprov på vårdcentralen och de har sedan dess fått bo i ett av våra terrarier.
Sista biten passar precis!
Jul i trädgården hos mormor och morfar i Uppsala. Tillräckligt med snö för att åka pulka och göra snöänglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar